Workflow a Document Management Systémy

V řadě případů klienti mají již pokryto většinu potřeb v oblasti nástrojů pro řízení firmy a hledají samostatné řešení pro archivaci a práci s dokumenty: Document Management Systémy.

   V této oblasti klientům nabízíme řešení na bázi technologii MS Sharepoint 2010, které je velice flexibilní a nabízí nejlepší řešení v poměru cen/výkon na trhu.

Řešení:

Schvalovací workflow, pro všechny typy dokumentů
  • Faktury
  • Smlouvy
  • Směrnice, zápisy...
Elektronický archiv
Důvěryhodný el. archiv vyhovující legislativě ČR a SR
Digitalizační pracoviště
  • integrace s el. archivem

Rozsah služeb:

Analýza stávajících procesů a business požadavků Návrh koncepce nových procesů a jednotlivých workflow na základě business požadavků
Vývoj workflow a elektronických archívů
Koncepce řízení oprávnění
Sociální adaptace, školení
Provozní podpora a následný rozvoj řešení