Workflow a Document Management Systémy
V řadě případů klienti mají již pokryto většinu potřeb v oblasti nástrojů pro řízení firmy a hledají samostatné řešení pro archivaci a práci s dokumenty: Document Management Systémy.
V této oblasti klientům nabízíme řešení na bázi technologii MS Sharepoint 2010, které je velice flexibilní a nabízí nejlepší řešení v poměru cen/výkon na trhu.
|
Řešení: |
Schvalovací workflow, pro všechny typy dokumentů
|
| Elektronický archiv |
| Důvěryhodný el. archiv vyhovující legislativě ČR a SR |
Digitalizační pracoviště
|
Rozsah služeb:
| Analýza stávajících procesů a business požadavků Návrh koncepce nových procesů a jednotlivých workflow na základě business požadavků |
| Vývoj workflow a elektronických archívů |
| Koncepce řízení oprávnění |
| Sociální adaptace, školení |
| Provozní podpora a následný rozvoj řešení |
